onsdag 16. september 2009

pannekaker !

I dag har jeg vært på skolen og hatt sosiologi , historie og norsk ! Gikk egentlig veldig fort i dag , noe som sikkert har med å gjøre at vi hadde kort dag ! Jeg likte veldig godt sosiologi - timer i dag ! Veldig interessant , for vi snakket mye om mennesker , og om vi formet vårt eget liv osv !

Etter skolen slappet jeg av med tv - og litt teori lesing ! Jeg skal ta teorien i morgen , og gruer meg litt ! Sist hadde jeg 10 feil , så nå skal jeg klare max 2 feil . Føler hvertfall jeg har lest godt nok , kan alt ! Så denne gangen er jeg klar .

Når mamma kom hjem såg vi litt på tv sammen , før pappa kom - og skulle kjøre meg ut på jobb ! Hver onsdag har jeg vaskejobb , for dere som nettopp er begynt å følge mitt bloggparadis .
Vi bestemte oss før jeg dro at mamma skulle komme å hente meg på vaskingen , så skulle vi gå tur ! Andre dagen på rad dette her . Så gir meg en klapp på skulderen !

Vi gikk rambargsveien (vet ikke åssen man skriver det) ut til blokkene og tilbake til bilen !
Det var godt å komme seg ut litt , og få luftet denne skrotten av en kropp !
Anbefaler alle å ta en ettermiddags - / kveldstur , for det er veldig deilig !


Hadde gledet meg masse til vi skulle lage vafler når vi kom hjem fra tur , men neida !
Når vi kom hjem , og mamma gjorde seg klar for å lage , så hører jeg fra kjøkkenet ; FAEN !! Ida , vi har ikkje egg ! Ida ble sur , ville ikke ha noe , og nå sitter jeg her å surmuler med datan i fanget ! Når jeg har gledet meg til noe , og ikke får det , blir jeg sur ! Drittunge tenker dere !

Se så godt da !!


Yummi .

Ble du sulten ? Jeg gjorde ! Nå ble jeg bare enda surere , og mer sulten , så jeg går å leser litt teori i sengen før jeg faller stille inn i drømmeland og ned til Enver i Turkey !

<3>

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg elsker kommentarer !
Kom med spørsmål , svar på innlegg , uansett hva !
Jeg svarer !