torsdag 17. september 2009

teorien suger


ja , som overskriften viser til ; JEG HATER TEORIEN ! min største og eneste fiende for øyeblikket ! som jeg vet om . jeg klarer det bare ikke , det å stå ! jeg kan dette her ut og inn , ellers kunne jeg ikke ferden på veiene ! herremegjesuskristus !
jeg hadde 8 feil , ÅTTE FEIL ! jeg ble så skuffet når jeg fikk se arket at det bare gidde jeg rett tilbake til damen , snill som jeg er har hun nå noe å lese på til kaffien i kveld ! hvorfor er det akkurat meg som skal stryke mange ganger ? ikke at jeg har tatt den mangen ganger , andre gangen i dag , men føler på meg at jeg blir en stryker . får aldri lappen , jeg .

over til noe morsomt . i går når jeg kjørte hjem etter turen og en liten svipp innom mormor og morfar , ja da skulle jeg kjøre inn på parkeringsplassen vår , ikke sant ! men der stod det en bil , som vanlig , så jeg fikk ikke kjørt inn ! og selvfølgelig siden jeg fikk ET hinder måtte det bare komme to til ! joda , Tor , en nabo kom kjørende ned mens jeg ventet på at mamma skulle ringe på og få de til å fløtte bilen deres , og så kom det en nabo til nedenifra !

konklusjon ; Ida står fast mellom to biler og en blokkert innkjørsel ! jeg måtte prestere å rygge oppover veien og kjøre opp en annen vei , mens naboen neden i fra kom seg opp , og Tor kom seg ned . herregud så nervevrak jeg var da . visste ikke opp eller ned jeg stakkar . ikke mamma heller ! enda mer stakkar !
de kom no heldigvis ut å fløttet bilen før jeg endte i flere pinlige situasjoner med naboer som kan rygge , og som sitter å ler av meg . det jeg lærte utav dette er dere vel veldig spent på å finne ut ? Ja , here it goes ; jeg skal lære meg å rygge ! ops , da var det ute i all publisitet . jeg er nå absolutt nødt !

merker at jeg nesten har begynt å skrive bok i hvert innlegg , men dere liker vel tekst ? haha .
jeg skal gå nå . opp på det kjente senteret her i knarvik . de har ALT - og litt til !
jeg skal trøste spise .

4 kommentarer:

Jeg elsker kommentarer !
Kom med spørsmål , svar på innlegg , uansett hva !
Jeg svarer !