onsdag 30. september 2009

kinamat og shopping !

Hei ! (edit ; dette ble skrevet i går kveld , men ble slettet pga internettfuck)

Jeg møtte Tonje på øyrane der hun skulle på jobbintervju . Ventet i hele evigheten jeg . spiste halve tyggispakka mi , og det var sånn stor pakke . akk ja , hun ble no ferdig etter evigheten og da dro vi til byen for å spise . Vi endte opp på den kinaen på galleriet , fordi tonje sa det var billig og godt der , men jeg er sterkt uenig . den over Champions er mye bedre og koseligere for den saks skyld . vi spiste no og ble godt og begge to ! så fantastisk godt som det er med kinamat .
I'm in love with sweet and sour . real love ! Noen andre her som liker kinamat best ?

Smil da , Ida ! Nei , jeg vil se ut som en downse !
Tonje , alltid like smilende og blid !

Kjøpte kortmappe i går som er veldig greit når man skal ut på byen !
Pappa digged it ! når jeg viste den til han , lo han seg halvt forderva . morosamt .

Pappas penger !!! <3 omgomgomg . jeg ler .

Kjøpte meg også en topp på vero moda på 30 % . awsome , jeg elsker salg .
Var den fin a dere ? jeg digger den . skikkelig god og fin MED lommer . praktisk .
og så er den perfekt for meg som HATER pupper . noe av det styggeste som finnes , og denne dekker de jo , så ... jeg er happy .


Halsen jeg kjøpte på bik bok . elsker den allerede ! ville ha en i går forresten , men det hadde de jo ikke igjen , ikke svart heller .

jeg skulle kjøpe nerdebriller i går forresten , siden rene tok de andre , og det er de tydeligvis utsolgt for i HELE fuckings bergen ! Noen som ville selge eller gi sine til meg ?
Bare gi meg en lyd , jeg slår til :)
be my guest and save my day lizzm ...

jeg har heldigvis aldri påstått at jeg er noe annet en unormal . har det etter deg mamma .
min mamma er ikke fotogen en plass . morosamt . er alltid ett auge igjen , eller et smil som forfaller eller you name it . men jeg liker det !
noen andre som har kjøpt noe fint i det siste ?
hva er deres must nå i høst ?
(det rimte , om du lurte !)


Jeg skal ha knehøye boots om jeg ikke bruker de fra i fjor . har to par , så de kan dere få se en annen dag !

Jeg skal ha en vinterjakke som er både fin og praktisk ! noe som man kan bruke på byen også , tror jeg !

Jeg skal ha skjerf , lue og votter som matcher , gjerne i brunt og blått , DET er fint sammen .

Jeg SKAL ha lave uggs . På topp av listen med ting jeg skal unskaffe . de ER jo så nydelige .

Jeg skal ha ny sminke , vintersminke .

<3

2 kommentarer:

Jeg elsker kommentarer !
Kom med spørsmål , svar på innlegg , uansett hva !
Jeg svarer !