tirsdag 15. september 2009

mye å gjøre !

Vil bare si at oppdateringen kommer til å ta litt lenger tid , for jeg er sinnsykt opptatt denne uken !
Jeg ta det når jeg har tid , og da skal den bli bra !
Jeg liker lilla/rosa toner , eller hvitt , blått og rosa !
Noen som vil hjelpe meg med html - koder ?
jeg suger til alt som har med data å gjøre .
Torsdag skal jeg ta teorien - lykke til , til meg !

Fra helgen ! Er vi ikke kul ?



Nå skal jeg lese teori før jeg skal til åsane med pappa å kjøpe en bursdagsgave , hente koseskoene mine som har vært på operasjon , kjøpe nye nerdebriller siden jeg var på fylla på torsdag og kjøpe regntøy ! Kanskje jeg finner noe annet også ? Endelig penger igjen vettu , og da er det veldig veldig vanskelig å ikke la visaet gå varmt ;)

<3

1 kommentar:

  1. jeg danset sånn med hånden hele tiden ! lol . skal adri drikke mer . før neste helg !

    SvarSlett

Jeg elsker kommentarer !
Kom med spørsmål , svar på innlegg , uansett hva !
Jeg svarer !