tirsdag 8. september 2009

ETT ÅR :D



Nå i september har jeg blogget i ett helt år om alt og ingenting .
Takk til de som har fulgt med meg , selvom det ikke er så mange så er jeg fornøyd !

Det har vært spennende , og jeg føler jeg har fått en bedre oversikt over livet og tanker etter jeg begynte å blogge !

Så takk til de som oppfant dette fenomenet .


Jeg elsker å blogge . Det skulle selvfølgelig vært flere som fulgte meg , men dette får bli bedre når jeg velger å sette bloggen litt høyere enn jeg har gjort hittil ;)

Elsker dere som fulger med :)
Men legg gjerne igjen kommentarer , det er dere ikke flinke nok til :)

Tipper dere er lei av trynet mitt nå , så jeg runder av ! Kommer ett kveldsinnlegg når jeg har opplevd noe annet enn kjedelig skole , i dag !

<3>

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg elsker kommentarer !
Kom med spørsmål , svar på innlegg , uansett hva !
Jeg svarer !