fredag 25. september 2009

rolig kveld .

i skrivende stund har jeg denne herligheten liggende innpå rommet mitt !
snilleste og skjønneste jenta på jord . hun har sovet som en stein siden jeg la henne kvart på åtte - deilig !
Og visst dere lurte , så befinner jeg meg i denne belkedningen akkurat nå !
jeg elsker å gå uten bukse , så det er perfekt til kosekveld med film og digg !
og ikke minst - jeg elsker skjerf ! og det er jo bra siden høsten er her , og jeg blir jo syk bare noen ser på meg og sier du er forkjølet - jeg blir forkjølet .. haha !


Jeg har gleden av å få ha Mia på passing fra i går , torsdag til lørdag formiddag/ettermiddag (?) !
hun er en fryd p ha med å gjøre . hun blir litt rastløs , løper rundt over alt , men det er sånn man må ta hensyn til med unger :)

SE det smilet a ?! Hun kan sjarmere en stein <3


I dag har Charlotte og Adrian vært på besøk , så ungene fikk leke litt ! Det var kjempe koselig !
Vi har tegnet , og de har lekt med biler sammen !
Vi har også vært en tur med ungene på øyrane for å kjøpe lunsj og få litt frisk luft !
Når jeg skulle ta bussen hjem igjen ble jeg forbanna på hele driten , men det er en annen historie (som btw kommer etterpå)


Nå tenkte jeg at jeg skulle se litt Hannah Montana film - som jeg kun har sett på datan i crappy kvalitet - om du lurte på det !
Jeg liker ikke så veldig godt tv - serien om hannah montana , men filmen likte jeg veldig godt !
Serien er så over the top - alt for barnslig for mennesker over 10 - 12 år toppen !

Etter filmen skal jeg se den siste cd'en med one tree hill , fikk ikke sett den siste episoden i ste , for filmen hakket sånn , så fikk ikke med meg noe , men nå har mamma (meg) fikset , så nå skal jeg kose meg !

Klarer sånn aldri å velge film , så jeg ta meg i det at jeg finner de filmene som frister mest , som alle komediene f.eks , legger de i en bunke på gulvet , rører litt rundt og tar den jeg ender opp med å plukke opp ! Smart syns du ? VET !


Namnam ! Pappa'n min kom med candy , pepsi max og sweet and sour med kylling sta , så nå SKAL jeg kose meg ! fordi jeg fortjener det ! og jeg foreslår du gjør det samme !
ikke gå ut å drikk , det er waist of time - og tid er penger ! mitt gode råd for i dag !


Kos dere skjønningen ! alle fortjener å kose seg , og aldeles skjemme seg bort i helgene !
kom igjen jenter - og gutter (hvis dere er her) , unn dere selv en liten treat en gang i blandt !
livet blir bedre utav det - jeg lover .

kiss kiss !

4 kommentarer:

  1. Høres ut som en koselig kveld :) hun lille jenten hadde sjarmert en stein som du sa! Søteste :) Liker bloggen din veldig godt! Keep up the good work my friend!
    Hilsen susanne you know :D

    SvarSlett
  2. Hun er helt nydelig :) hehe
    Thanks søta :D

    SvarSlett
  3. Ja, det var hun virkelig :D

    SvarSlett

Jeg elsker kommentarer !
Kom med spørsmål , svar på innlegg , uansett hva !
Jeg svarer !