onsdag 9. september 2009

hallo !



en liten titt innom bloggen måtte jeg bare ha ! Dere er aldeles ikke flink til å kommentere !
Jeg vil gjerne at dere begynner med det !

Jeg legger ut bildene av shoppingen i morgen , for nå er jeg så sinnsykt trøtt at jeg bare MÅ legge meg . Skal tross alt tidlig opp imorgen , på skolen , så skal jeg rydde og gjøre meg klar til BYYYN ! Gleder meg så sinnsykt til å gå ut i morgen , vil begynne !
Fikk til og med lov å ha vors hos pappa selvom han skal på jobb . I LOVE YOU DADDY <3>Tell me .
Vi skal på fotballen og på down stears , som er under fotballen !
Gotta love studentkveld ! 25 kr for en halvliter .



Stor gjesp fra meg .

Q ; Noen andre som er trøtt etter en hard start på skoleåret ?

<3

8 kommentarer:

  1. Går ikke på skole,men jobber sånn når de trenger meg da, men ofte når det er mye jobb skjenner jeg det fredager.. Tror skole hadde vært tøffere for du må liksom følge mere med.

    SvarSlett
  2. Går ikke på skole, så er ikke så trøtt :D

    SvarSlett
  3. Går på skole men får nok søvn jeg :D

    SvarSlett
  4. ja , skole alene er helt greit , men når man jobber mange timer rett etter skolen , kjenner jeg det sykt godt når helgen nærmer seg !
    lekser i tilleg er hvertfall stress :)
    men man må gjennom det !

    SvarSlett
  5. ja skjønner ka du mener:P
    den første uken på skolen gikk kjempe fint:D
    kom meg opp lett så det, men nå er det litt mer slit:P

    SvarSlett
  6. ja , den første uken er alltid greit :)
    men nå er det stress , og hvertfall med jobb ved siden av å ett tonn med lekser :P
    men man må gjennom det :/

    SvarSlett
  7. Takk takk søta!<3
    Ja jeg er skikkelig sliten etter en hard start!

    SvarSlett
  8. bare hyggelig :)
    Huff , det er hardt !
    høsten er tiden vhor alt baller på seg , for alt er nytt .

    SvarSlett

Jeg elsker kommentarer !
Kom med spørsmål , svar på innlegg , uansett hva !
Jeg svarer !