fredag 25. september 2009

One tree hill <3

fått lånt OTH 1 sesongen av min søte venninne Benedikte , så jeg er superhappy , og har sperret meg inne i huset ! har fire episoder igjen , så er jeg ferdig :D og jeg fikk den denne uken , så man kan si jeg ikke har gjort så mye annet etterskolen :p

og siden jeg har sperret meg inne , har ikke akkurat utseendet kommet først :p eller blitt tenkt på i det hele tatt ;) men man må la hudet vhile litt av og til , så det er jo en bra ting .


Åh , jeg elsker one tree hill altså ! jeg er GLAD :D !!!


Har også funnet russekortbilde - var det kult ?
Jeg har som "etternavn" på russekortet at jeg heter amundsen , for amundsen spriten er min trofaste venn på fylla :D

kommer innlegg seinere , passer mia fra i går til i morgen , og nå skal hun ha en liten lur før middagstid - snakkes :D


4 kommentarer:

Jeg elsker kommentarer !
Kom med spørsmål , svar på innlegg , uansett hva !
Jeg svarer !