tirsdag 29. september 2009

god morgen folkens !

God morgen lesere !
Ha en fin dag i dag ! Planen min er nå først å løpe til skolen med Amalie søta , og så skal jeg hjem og slappe av . Det er etterlengtet ! Jeg skal finne tid til å vaske/jobbe også , og så må jeg få unnagjort litt teoriøving og kanskje til historieprøven visst jeg bestemmer meg for å dra på skolen i morgen . Ikke at jeg skal skulke , for all del , jeg må velge å ta teorien i morgen eller prøven . og tror faktisk jeg velger teorien for ellers kan jeg ikke ta den før etter ferien , og det blir for dumt , tror jeg .
Kos dere i dag alle sammen !


release me . release my body .
why do i keep coming back?

<3

8 kommentarer:

  1. Hei igjen ida mor! Er på bloggen din i dag også vettu, den faste leseren susanne :D hehe. Du må ta teorien då, så kan du få lappen å så stikker vi på raod trip :D Hihi!

    SvarSlett
  2. Hei igjen søta <3
    det liker vi :) hehe ...
    jeg skal ta den i morgen eller etter høstferien , så et blir ikke lenge til lappen er i boks vettu :) kun oppkjøring igjen etter teorien :)
    Gleder meg til roadtrip :D !

    SvarSlett
  3. Ja, du greier det nokk denne gangen :D! Lykke til! GLEDER meg jeg og, blir skikkelig koselig :D Blir sykt å se ida kjøre bil, årene har gått fort fra de gangene når vi hang på romslo å hoppet på trampoline! Som de små drittungene vi var :D Hihi, good luck hony!

    SvarSlett
  4. håper det og tusen takk :)
    sinnsykt fort . savner den tiden !
    hehe :) thanks baben <3

    SvarSlett
  5. Savner den tiden jeg også :( Tiden flyr fra oss! Men men.. <3

    SvarSlett
  6. Å eg er glad i deg og :D <3

    SvarSlett

Jeg elsker kommentarer !
Kom med spørsmål , svar på innlegg , uansett hva !
Jeg svarer !