torsdag 17. september 2009

kongo - saken

om du er gravid eller har dårlig hjerte , ikke se denne videoen !
utrolig sterke bilder man får se ! ekkelt . det stikker langt inn i hjerterota .

http://www.vgtv.no/?id=26289

HERREGUD , jeg er rystet ! går det virkelig ann å oppføre seg slik mot andre mennesker ? trodde folk hadde lært etter 2. verdens krig jeg , men der tok jeg tydelig feil ! denne saken er forferdelig ! håper de virkelig ikke gjør noe annerledes med dommen selvom de skal anke saken ! disse gutta her fortjener all den straffen de kan få ! mennesker som har så lite oppi hodet sitt at de kan tenke ut slike måten å pine andre på , jeg klir kvalm !
dagens sintainnlegg !


Q ; hva mener dere om kongo - saken ?

her er gutta !

2 kommentarer:

  1. Off ja, jeg tør ikke se den filmen selv om jeg verken er gravid eller noe annet..

    Sv: Tusen takk, så hyggelig:-)

    SvarSlett
  2. jeg angret på at jeg trykte play , men måtte få med meg hele :p

    SvarSlett

Jeg elsker kommentarer !
Kom med spørsmål , svar på innlegg , uansett hva !
Jeg svarer !